На сьогоднішній день проведення корпоративів стало традицією для багатьох компаній. Будь-який корпоративний захід дозволяє не тільки познайомитися колективу ближче один з одним та поспілкуватися у неформальній обстановці, але й просто приємно відпочити на свіжому повітрі далеко від задушливого міста і офісних приміщень.
Готельний комплекс «Карпатська Вежа» прекрасно підходить для проведення корпоративних тренінгів та семінарів: розташований в екологічно чистому місці, недалеко від Чернівців, забезпечений розвиненою інфраструктурою і вигідно відрізняється доступними цінами. Організація і проведення корпоративних заходів на території готелю дозволить повною мірою задіяти механізми командоутворення, підняти бойовий дух колективу та залишить позитивний заряд емоцій для подальшої трудової реалізації на роботі.
Пропонуємо : затишні номери різної місткості, конференц-зал, ресторанчик із смачною кухнею, і головне – приємну атмосферу свята на лоні природи. Мабуть, кращого місця для того, щоб відзначити день народження компанії чи іншу знакову дату просто не придумати! Ви можете розробити програму заходу на свій смак в залежності від напрямку діяльності компанії, кількості співробітників чи скористатися нашою допомогою. Всі організаційні моменти – адміністративну та технічну частини, виконають наші працівники. Успіх ділової зустрічі або конференції багато в чому залежить від уваги до кожної деталі при її підготовці , тому маючи досвід ми знаємо як цього досягти.
Вибір на користь готельного комплексу не випадковий. По-перше, зручно розташований з точки зору транспортної доступності. По-друге, структура комплексу включає все необхідне: ресторан, готель, конференц зал, сауна, IT комунікації (Wi-Fi), автостоянка під охороною, або ж за попередньою домовленістю організовуємо трансфер. Ну, і нарешті, по – третє, підготовлений на високому професійному рівні обслуговуючий персонал . Безумовно, наявність всіх цих складових дозволяє готельному комплексу « Карпатська Вежа» і надалі ставати зручним майданчиком і для проведення різноманітних бізнес-зустрічей та презентацій.